לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מופע מחול Kong`s Night

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם maria kong
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : maria kong
מתי : חמישי 27/10/2011 21:00
עלות : ₪110 ש
עם :

maria kong

"מי שחרר את הקונגים? 3 יוצרים בכלוב אחד".
Hot Dogs יוצר: לאו לרוס
ecilA
יוצר: אנדרסון בראז
ButterFish
יוצר: ארתור אסטמן

Kong`s Night
"מי שחרר את הקונגים?
3 יוצרים בכלוב אחד".

Hot Dogs
יוצר: לאו לרוס
רקדנים: ארתור אסטמן, אנדרסון בראז

דואט בהשראת הציורים והאידיאולוגיה של שארל לה-ברן.

ecilA
יוצר: אנדרסון בראז
רקדנים: ארתור אסטמן, אנדרסון בראז, לוסיאני קסטרו פונטנלה ,טליה לנדא,קרולין בוסארד

יצירה ל-4 רקדנים (quartet) יצירה חדשה בהשראת רעיונות ודמויות מתוך 3 סיפורי פנטזיה: אליס בארץ הפלאות, הנסיך הקטן, brave new world, החולקים חלל אחד משותף.

I woke up this morning and I was one person now things feel quite different...
ButterFish
יוצר: ארתור אסטמן
רקדן: ארתור אסטמן

Butterfish, הינו סולו בהשראת אחד מציוריו של אסטמן. Butterfish הינו דג נדיר הגדל במימי האוקיינוס באמריקה הצפונית, אסטמן צייר את הדג, וציור זה הינו ההשארה למחול.

מוסיקה: מוסורגסקי, סקמוטו, פאוסט, לאו, ארגמן, אורבך, תזמורת האנטי-קצב האמריקאי, לזר.
היוצרים:
לאו לרוס נולד בגוודלופ (האיים הקאריביים). רקד בלהקות מחול מובילות בשבדיה, נורבגיה ודנמרק. בשנת 2003 הצטרף ללהקתו של הכוריאוגרף ווין מקגרגור - Random Dance Company בלונדון. ב-2005 הצטרף ללהקת המחול בת-שבע . רקדן ויוצר שותף, בלהקת המחול מריה קונג החל משנת 2008.
אנדרסון בראז - נולד בברזיל. רקד בלהקת הבלט של לונדרינה תחת שרביטו של הכוריאוגרף ליאונרדו ראמוס. בהמשך עבר לרקוד בלהקות מקצועיות בסלבדור ובסאו פאולו. בשנת 2005 הוזמן על ידי אוהד נהרין ללהקת המחול בת-שבע, בשנת 2010 יצר את המופע "שבעה גברים" עבור תיאטרון סרג`יו קרדוסו בסן פאולו ברזיל. אנדרסון הינו רקדן ויוצר שותף, בלהקת המחול מריה קונג החל משנת 2008.
ארתור אסטמן נולד ברוסיה, רקד וייצר בלהקת המחול הקיבוצית ב-2008 הצטרף לפרויקט נולד לרקוד של ערוץ 2. עבד עם להקות מחול רבות ביניהן להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק, ברק מרשל- בפרויקט של סוזאן דלל, הקירקס של סנדרה אמסלם. כמו כן עוסק באמנות הבוטו, ומצייר. רקדן ויוצר בלהקת המחול מריה קונג החל משנת 2009

שותפים ליצירה: מיקי אבני (תלבושות), טל בן-ארי (עריכה מוסיקלית),שחר ורכזון (תאורה), אורי בן-שבת (visual groove), יוסי טייב (במה).


משך המופע – כ-50 דק`
מועד יום ד` 27/7 בשעה 21:00 – אולם ירון ירושלמי
מועדים נוספים: 10,11 – נובמבר 2011 בשעה 21:00
30 נובמבר 2011 בשעה 22:00

על מריה קונג
"מריה קונג" הוקמה בשנת 2008, והיא מביאה לסביבת המחול הישראלית משב רוח צעיר ומרענן. 4 רקדנים שגדלו וצמחו בלהקת בת-שבע, המבקשים ליצור במקוריות, לשבור את המוסכמות, ולחלוק חוויה חזקה וייחודית לצופה ולרקדן כאחד.
בשנת 2009 עלה מופע הבכורה ל הלקה פלינג אשר זכה לתשבחות מאת הביקורת. לאחרונה שבה הלהקה מפסטיבל פוזנן בפולין שם הועלה המופע פלינג.
המופע השני של הלהקה "מיס ברזיל" שהינו תוצר של שיתוף פעולה עם הכוריאוגרף עידן כהן, הציג בהצלחה ברחבי ישראל (גני תקווה, ירושלים, תל אביב וכרמיאל).
בשנת 2010 הצטרף לשורות הלהקה ארתור אסטמן בעבר רקדן בלהקת המחול הקיבוצית ולהקת ענבל פינטו. ב-2011 הצטרפה הרקדנית קרולין בוסארד יוצאת להקת בת-שבע אף היא. בעונה הקרובה מצטרפת לשורות הלהקה הרקדנית הברזילאית לוסיאני קסטרו פונטנלה, אשר רקדה בעבר בבלט של סאו-פאולו, וכן תחת שרביטו של הכוריאוגרף איציק גלילי.
את העונה פותחת הלהקה בהעלאת מקבץ קטעים מהפקותיה במסגרת בימת המחול של פסטיבל עכו. Kongs night הינו המופע השלישי של הלהקה, זהו ערב המורכב מ-3 יצירות לכוריאוגרפיה של הגברים שבלהקה.

maria kong

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : maria kong
מתי : חמישי 27/10/2011 21:00
עלות : ₪110 ש